Medyczny Trening Terapeutyczny

 

Terapeuci HRC Rehabilitacja to osoby wszechstronnie wykształcone. Swoja wiedzę rozwijają na kursach, szkoleniach i konferencjach. Postaramy się zapoznać Państwa z metodami terapeutycznymi, za pomocą których przywracają zdrowie i witalność pacjentów.

 

 

Medyczny trening terapeutyczny:

 

Metoda powstała z połączenia wiedzy medycznej dotyczącej anatomii i fizjologii ludzkiego ciała oraz technik treningowych pochodzących ze sportu zawodowego. Dzięki poznaniu procesów rządzących organizmem w dogłębny sposób, można zaprogramować trening, który nie tylko podtrzyma formę pacjenta na dotychczasowym poziomie, ale również przyspieszy proces regeneracji po urazie.

 

Medyczny trening terapeutyczny zawiera dodatkowo elementy dietetyki, psychologii, genetyki i wiedzy o procesach chemicznych zachodzących w organizmie. Dzięki temu terapeuci mogą pomóc zrealizować marzenia o wspaniałej sylwetce, poprawić osiągi ciała człowieka lub zwyczajnie poprowadzić pacjenta przez proces gojenia tkanki. Dla każdego klienta, który zdecyduje się na takie rozwiązanie rehabilitant/trener przygotuje odpowiedni plan treningowy i systematycznie go modyfikując doprowadzi do wyznaczonego celu.

 

Reasumując, celem medycznego treningu jest nie tylko dochodzenie do formy i kształtowanie sylwetki, ale również powrót do normalnego funkcjonowania po kontuzjach i urazach.

 

 

Zastosowanie:

  • Poprawa możliwości wysiłkowych – siłowych i wytrzymałościowych.
    • Nauka specyficznej pracy mięśniowej
    • Poprawa plajometrii
    • Szybszy wzrost wytrzymałości organizmu.
  • Trening pod okiem doświadczonego personelu medycznego.
  • Indywidualna praca z terapeutą, sam na sam, bez obciążenia psychicznego.
    • Bezpośredni kontakt
    • Indywidualne zestawy treningowe
    • Brak strachu przed współćwiczącymi
  • Chęć utraty wagi, bez obawy o zdrowie.
  • Dopełnienie rehabilitacji po urazach i kontuzjach sportowych.
    • Obciążenia dopasowane do stanu pacjenta
    • W razie potrzeby trening innych części ciała
    • Podtrzymanie obecnego poziomu sprawności
  • Stany pourazowe.
  • Maksymalizacja efektów, minimalizacja czasu powrotu do formy.
  • Przygotowanie do powrotu do wyspecjalizowanych treningów sportowych.